juli 2017

Bilder fra dagen i parken !

Etter en lang dag i Hunderfossen var det godt og sette seg i bilen. Ungene har fått gjort mye, dei har fått kjørt bil og fått setfrikat på bil og lastebil, dei har kjørt traktor, tatt enn sånn som ...

God morgen, fantastisk frokost !

God morgen. Nå har vi våknet på hotellet , og spist en kjempe god frokost. Så nå er vi klar for og pakke tingene og reise til Hunderfossen familiepark. Ha en fin dag!

To gutter som er kjempe fornøyd !

Nå har vi endelig ankommet hotellet. Nå blir det kjøp av mat også få ungene i seng :)

Det var absolutt verdt det !

Nå har vi vært på kamp i Elverum, og jeg må si at det var absolutt verdt og kjøre så langt for og faktisk se Florø vinne mot dei ! Jeg er meget stolt over laget, og kan ikke få sagt hvor kry jeg er...

Stoppe pauser rundt om!

Nå er vi kommet ett stykke på vei, nå har vi nettopp stoppet i Fagernes og spist middag, før vi reise videre til Hamar. Vi har en kamp vi skal rekke der nede, så vi kan ikke stoppe lenge om gangen,...

Da reise vi !

God morgen! Nå er alle her i huset stått opp, og er kjempe klare for og reise avgårde til Hamar. Planen i dag er og se fotballkampen til Florø i Elverum. Gleda meg til og se nokk en kamp med dei på...

Alltid like koselig !

Nå har vi hatt en koselig kveld med Silje, kai Odin og Beate. Hadde laga oss god mat og har såtte å snakker og spilt. Nå har vi faktisk pakket klærne til ungene og til oss selv , sånn at det er fer...

Endelig har den kommet på lager , og den er bestilt !

Fortalte jeg dere at jeg endelig har bestilt vognen nå,den kom på lageret denne uken, og jeg er så glad for at den endelig kommer, neste uke har jeg den i hus.Da blir ting så mye virkeligere når de...

Reise på tur i mårra!

I dag sto jeg opp har jeg egentlig bare låge i senga mi og slappet av. Så fant vi utav at vi kanskje sku reise på tur i mårra til Elverum, får g se fotballkampen til Florø! Også tar vi Leo's l...

Pakke i posten !

Pakke i posten i dag fra lillelam, elsker virkelig klærne fra der og alt dei har der. En heldress og ett teppe som jeg kjøpte når det var salg der!

Fantastisk med ferie og familie !

Glemt helt og blogge i dag, men uansett! Var og kjøpte frokost til meg selv og hele familien og reiste opp til mamma og spiste frokost der, får så og reise til Florø og bytte ei bukse jeg kjøpte fo...

Det blei kort og fint !

Hatt en super fin dag. Har vært i angedalen på besøk hos svigers, også har vi vært på besøk hos bestemora til mannen. Kjempe koselig! Og vi var på Dolly og spiste sammen med mamma og mormor.Så var ...

Morningene som er best!

Endelig våkna jeg opp med verdens beste i dag! Har sove så bra i natt og, ungene sov lenge i dag også. Så har vært en herlig morning der kjæresten har vært og handlet frokost til meg og guttene som...

En ekstra vekstkontroll på den lille!

I dag har jeg vært på jordmor kontroll, og på helsestasjonen med Joakim. Han hadde heldigvis god hørsel. Når jeg var på jordmor kontrollen i dag, så var magemålene litt for små, så ble sendt videre...

Gravidoppdatering uke 32

♡ Hvor langt er jeg på vei:Nå er jeg i svangerskapsuke 33, jeg har gått gravid i 32 uker + 0 dag. 79,2% av graviditeten er over, og jeg har allerede gått gravid i 224 dager, og har 59 dager i...

Endelig kommer du hjem !

Har en meget avslappet dag i dag. Har faktisk ikke gjort på stort i dag, fått vasket litt klær i dag også. Så var jeg på butikken og kjøpte frokost. Har egentlig prøvd og slappe av mest mulig i dag...

Har savnet deg virkelig !

Hatt en fantastisk fin dag! Har fått gjort litt husarbeid , har fått vaska litt babyklær, hatt besøk av to gode venninner, noe som alltid er like koselig. Mamma har invitert meg på innbakt pannekak...

7 dager igjen ! Jeg blir helt stressa.

Syns denne sommeren har gått så utrolig fort, det er liksom bare 7 dager igjen av denne måneden, også er det august ? Wow! Ungene skal snart begynne på skolen i gjen og dei begynner i 3 klasse, Hvo...

Dra på tur, hvor ska vi dra !

God morgen. En ny dag, nettopp våknet, ligger fortsatt i senga og ungene sover. Det er så varmt at jeg får ikke sove skikkelig. Sola komme rett på rommet her. Så har jeg hatt veldig vondt i bekkene...

God morgen. Målet mitt i dag!

God morgen. I dag har jeg våknet tidelig, jeg klara ikke å sove lenge i denne varmen, men ska absolutt ikke klage på været i det heletatt. Er helt fantastisk! Syns det er helt topp at jeg kan vere ...

En fantastisk dag !

Har hatt en helt fantastisk dag på stranda i dag også, i dag har jeg vært der med Silje og Joakim. Joakim har kosa seg med alle ungene og leitet etter krabber, og jaggu fant dei en merkelig fisk og...

Pakke ned og komme seg avgårde!

God morgen! For en herlig dag, våkner opp til sol og varme! Er jo helt fantastisk, ingenting er bedre enn det. Nå har jeg tenkt og spise meg en god frokost, også ta Og pakke tingene og reise på str...

Ingen shopping til meg.

For en herlig dag, har vært med Silje i sentrum og vært på cafe også vært og sett litt rundt på dei forskjellige butikkene. Var bra utslitt etter og ha gått rundt og trakka rundt i gata. Jeg handle...

God morgen alle fine !

God morgen.Nettopp stått opp, eller vell og merke har jeg faktisk ikke kommet meg utav senga ennå, jeg er skikkelig trøtt og slapp i dag, siden jeg har sove skikkelig dårlig i natt. Jeg har våknet ...

Dagen fra stranda!

Har fått gjort litt av hvert i dag, var til Florø en kjapp tur i dag, også fikk jeg en telefon fra helsestasjonen om at Simon sku vere der klokka 13, men dei hadde glemt og sende timen til meg, så ...

Denne dagen er virkelig spesiell!

Noe som er veldig merkelig med denne dagen her er at akkurat like langt var jeg med tvillingene, og dei kom 31+1. Blir veldig merkelig og gå over denne dagen her med ho i magen. Noe jeg syns er kje...

Gravidoppdatering uke 31+0

♡ Hvor langt er jeg på vei:Nå er jeg i svangerskapsuke 18, jeg har gått gravid i 31 uker + 0 dag. 76,7 av graviditeten er over, og jeg har allerede gått gravid i 217 dager, og har 66 dager ig...

Det var jaggu på tide !

Endelig er det fredag, og det betyr helg, men vet dere hva det beste av alt er ? Mannen kommer hjem i dag! Jeg ska snart sette meg i bilen for og hente han på flyplassen, det ska bli helt magisk og...

Endelig kom den !

Endelig har jeg fått det jeg har ønsket meg lenge, eller ikke så lenge, men en stund, nemlig en ny telefon. Jeg var så lei av min siden den levde sitt eget liv. Så nå er jeg kjempe fornøyd med og h...

Pakke i posten !

For en fantastisk dag, begynte med at jeg bare låg i senga og slappet av, siden jeg har hatt en dårlig nattesøvn som vanlig. Så snakket jeg med mamma, så fant vi ut at vi tok oss en tur på cafe sam...

Gravidoppdatering uke 30.

♡ Hvor langt er jeg på vei:Nå er jeg i svangerskapsuke 31, jeg har gått gravid i 30 uker + 0 dag. 74,2% av graviditeten er over, og jeg har allerede gått gravid i 210 dager, og har 73 dager i...

Nye innkjøp av klær og henta pakker!

Vært en tur til Førde og handlet med mamma og mormor. Fant masse fint. Har også fått vært og hentet babypakker på apoteket og Rema 1000.Fra apoteket var det baby tørre engangs servietter, blenda pa...

Så nusselig og lite.

God morgen :) Nå har jeg ikke sove noe særlig godt i natt, våknet flere ganger fordi det var sykt varmt + at ho lille holder meg våken med sparkene <3 nå er jeg stått opp, så kom mormor og mamma...

Når du føler deg litt ensom!

Fy søren for en kjedelig dag. Jeg har egentlig ikke gjort på noe som helst. Jeg har vært en tur på kafé med mamma og lillesøstra mi i dag tidelig, også reiste jeg hjem i gjen og ikke gjorde på noe....

Kjøpte meg rett og slett ny!

God morgen :)Etter en god stund så har jeg funnet ut at det var Påtide med en ny telefon. Så i går kveld bestilte jeg meg en helt ny telefon. Det ble en iPhone 7 med 128 g :) så gleder meg til og f...

Dere vokser så alt for fort !

I går hadde jeg en hektisk dag. Begynte med at jeg sov skikkelig godt på morningen og hadde lite lyst og stå opp, jeg var skikkelig trøtt. Men opp måtte jeg. Jeg skulle jo på jobb, og mamma ventet ...

10 ting jeg liker om sommeren!

10 ting jeg liker med sommer.1. Jeg elsker varmen, men det er jo ikke akkurat noe og skryte av her på Vestlandet må jeg si. Vi er jo heldig om vi får noen uker med sol og varme. 2. Jeg liker og rei...

Tror jeg går i søvne !

Wow ja Ka skal jeg si ? Jeg er trøttere enn noen gang. Stå opp klokka halv seks er ikke helt min greie, men jeg må opp får og kjøre samboeren på flyplasse, så han kommer seg avgårde med flyet til B...

Jeg er ikke klar for det!

Off jeg kjenner jeg overhodet ikke er klar for det, og jeg er blitt så vandt med og ha han heime nå, så og sende han i Nordsjøen i mårra blir veldig rart.. og jeg må gjøre alt selv med ett dårlig b...

Se den store forskjellen!

Syns tiden bare renner avgårde, og magen bare vokse seg større og større for hver dag som går ! Og det er så stor forskjell på magen fra jeg halvveis, og fra uke 22 til nå:) Nå er jeg skikkelig uto...

Mitt værste mareritt !!

Mitt værste mareritt er og gå til tannlegen, jeg liker det virkelig ikke. Men må man så må man :) så nå er vi på vei ut dørene her, for at jeg skal vere hos tannlegen klokka 12. Simon og Kent Mariu...

Fra jordmor til lege.

For en fin dag, men samtidig masse og gjøre. Var selv på jordmorkontroll i dag, noe som gikk kjempe fint! Så når jeg kom hjem i gjen ringte mamma meg for og fortelle at Joakim hadde blitt mye værre...

Den perfekte kropp etter graviditet!

Hvordan er kroppen din etter du gikk gravid og hvordan trekker den seg tilbake igjen etterpå ? Kommer strekkmerkene til og forsvinne? Osv.. Jeg kjenner jeg blir så oppgitt over hvor mye press det e...

Gravidoppdatering uke 29

♡ Hvor langt er jeg på vei:Nå er jeg i svangerskapsuke 30, jeg har gått gravid i 29 uker 0 dag. 71,7% av graviditeten er over, og jeg har allerede gått gravid i 203 dager, og har 80 dager igj...

Vekker gode minner!

Dere vet når dere har masse gode minner fra når du er liten, den følelsen fikk jeg tilbake når jeg fikk lasta ned spiller crash bandicoot i dag. Det er så kjekt. Nå har vi nettopp begynt og spille ...

Overraskelse til guttene !

Overraskelse for guttene i dag, i dag har vi vært og kjøpt det guttene har ønska seg lenge. Nemlig sykkel. Så vi kjøpte sykkel til bursdagen deres som dei fikk i dag , sånn at dei kunne sykle mens ...

Vi fikk tak i VIP billetter.

Vi er så heldige at vi i år bestemte oss for og bestille billetter tidligst mulig, så vi var kjappe ute til og få tak i dei. Og det gjorde vi. Så nå har vi billetter til palmesus 2018, og da er det...

Tiden bare flyr avgårde!

God morgen :)Jeg har forsatt ikke kommet meg opp av senga, kjenne jeg er skikkelig lat. I dag har jeg ikke sånne store planer i grunn, ser det er skikkelig fint vær. Tenkte og kanskje å ta meg en t...

Den nye 2 manns boligen vi skal få!

Ååh som jeg gleda meg til at 2 manns boligen er ferdig. Jeg har så lyst at det skal bli ferdig på en to tre,men sånn funker jo det ikke, men jeg skal ikke klage, fordi hittil har det godt veldig fo...

Innkjøp i dag!

Har jo vært og handlet en del i dag, er så kjekt når Joakim og Simon er med og velger ut klærne sine selv, og sier hva dei liker og ikke. Så i dag har det vært mest innkjøp til dei.Det er så mye fi...

Heller falskt en ekte!

Nå har vi vært en tur i Florø på Cubus, og fått handlet inn litt forskjellige t-shorter, fin skjorte, fin jakke og caps til guttene. Simon har kosa seg på cafe og spist god mat og is. Joakim vil ik...

Topplisten når jeg våknet i dag.

Våknet i dag og har havnet på topplisten. Wow jeg er evig takknemlig for alle leserene jeg har. Det er virkelig kjekt og blogge når jeg vet at det er mangen som leser.Forresten så ble vi ferdig med...

Søndagen kunne ikke blitt bedre!

Ingen søndag blir bedre enn når Florø vinner kampen sin. Nå kan dei faktisk ta ferie med god samvitighet og nyte det! Jeg er meget stolt av dei i hvertfall! Nå her i kveld har vi fått ungene i seng...

Endelig kom dei heim!

Wow helt glemt bloggingen dei siste dagene, har vært en del og gjort på. Vi har nettopp fått tilbake guttene som har vært på ferie i 3 uke hos pappaen sin, var kjempe kjekt og se dei igjen. Rett et...
mammaveronica90

26, Førde

Mamma til Joakim og Simon. Samboer med Kent Marius. Venter en liten jente i september! <3