juli 2017

Bilder fra dagen i parken !

Etter en lang dag i Hunderfossen var det godt og sette seg i bilen. Ungene har ftt gjort mye, dei har ftt kjrt bil og ftt setfrikat p bil og lastebil, dei har kjrt traktor, tatt enn snn som ...

God morgen, fantastisk frokost !

God morgen. N har vi vknet p hotellet , og spist en kjempe god frokost. S n er vi klar for og pakke tingene og reise til Hunderfossen familiepark. Ha en fin dag!

To gutter som er kjempe fornyd !

N har vi endelig ankommet hotellet. N blir det kjp av mat ogs f ungene i seng :)

Det var absolutt verdt det !

N har vi vrt p kamp i Elverum, og jeg m si at det var absolutt verdt og kjre s langt for og faktisk se Flor vinne mot dei ! Jeg er meget stolt over laget, og kan ikke f sagt hvor kry jeg er...

Stoppe pauser rundt om!

N er vi kommet ett stykke p vei, n har vi nettopp stoppet i Fagernes og spist middag, fr vi reise videre til Hamar. Vi har en kamp vi skal rekke der nede, s vi kan ikke stoppe lenge om gangen,...

Da reise vi !

God morgen! N er alle her i huset sttt opp, og er kjempe klare for og reise avgrde til Hamar. Planen i dag er og se fotballkampen til Flor i Elverum. Gleda meg til og se nokk en kamp med dei p...

Alltid like koselig !

N har vi hatt en koselig kveld med Silje, kai Odin og Beate. Hadde laga oss god mat og har stte snakker og spilt. N har vi faktisk pakket klrne til ungene og til oss selv , snn at det er fer...

Endelig har den kommet p lager , og den er bestilt !

Fortalte jeg dere at jeg endelig har bestilt vognen n,den kom p lageret denne uken, og jeg er s glad for at den endelig kommer, neste uke har jeg den i hus.Da blir ting s mye virkeligere nr de...

Reise p tur i mrra!

I dag sto jeg opp har jeg egentlig bare lge i senga mi og slappet av. S fant vi utav at vi kanskje sku reise p tur i mrra til Elverum, fr g se fotballkampen til Flor! Ogs tar vi Leo's l...

Pakke i posten !

Pakke i posten i dag fra lillelam, elsker virkelig klrne fra der og alt dei har der. En heldress og ett teppe som jeg kjpte nr det var salg der!

Fantastisk med ferie og familie !

Glemt helt og blogge i dag, men uansett! Var og kjpte frokost til meg selv og hele familien og reiste opp til mamma og spiste frokost der, fr s og reise til Flor og bytte ei bukse jeg kjpte fo...

Det blei kort og fint !

Hatt en super fin dag. Har vrt i angedalen p besk hos svigers, ogs har vi vrt p besk hos bestemora til mannen. Kjempe koselig! Og vi var p Dolly og spiste sammen med mamma og mormor.S var ...

Morningene som er best!

Endelig vkna jeg opp med verdens beste i dag! Har sove s bra i natt og, ungene sov lenge i dag ogs. S har vrt en herlig morning der kjresten har vrt og handlet frokost til meg og guttene som...

En ekstra vekstkontroll p den lille!

I dag har jeg vrt p jordmor kontroll, og p helsestasjonen med Joakim. Han hadde heldigvis god hrsel. Nr jeg var p jordmor kontrollen i dag, s var magemlene litt for sm, s ble sendt videre...

Gravidoppdatering uke 32

♡ Hvor langt er jeg p vei:N er jeg i svangerskapsuke 33, jeg har gtt gravid i 32 uker + 0 dag. 79,2% av graviditeten er over, og jeg har allerede gtt gravid i 224 dager, og har 59 dager i...

Endelig kommer du hjem !

Har en meget avslappet dag i dag. Har faktisk ikke gjort p stort i dag, ftt vasket litt klr i dag ogs. S var jeg p butikken og kjpte frokost. Har egentlig prvd og slappe av mest mulig i dag...

Har savnet deg virkelig !

Hatt en fantastisk fin dag! Har ftt gjort litt husarbeid , har ftt vaska litt babyklr, hatt besk av to gode venninner, noe som alltid er like koselig. Mamma har invitert meg p innbakt pannekak...

7 dager igjen ! Jeg blir helt stressa.

Syns denne sommeren har gtt s utrolig fort, det er liksom bare 7 dager igjen av denne mneden, ogs er det august ? Wow! Ungene skal snart begynne p skolen i gjen og dei begynner i 3 klasse, Hvo...

Dra p tur, hvor ska vi dra !

God morgen. En ny dag, nettopp vknet, ligger fortsatt i senga og ungene sover. Det er s varmt at jeg fr ikke sove skikkelig. Sola komme rett p rommet her. S har jeg hatt veldig vondt i bekkene...

God morgen. Mlet mitt i dag!

God morgen. I dag har jeg vknet tidelig, jeg klara ikke sove lenge i denne varmen, men ska absolutt ikke klage p vret i det heletatt. Er helt fantastisk! Syns det er helt topp at jeg kan vere ...

En fantastisk dag !

Har hatt en helt fantastisk dag p stranda i dag ogs, i dag har jeg vrt der med Silje og Joakim. Joakim har kosa seg med alle ungene og leitet etter krabber, og jaggu fant dei en merkelig fisk og...

Pakke ned og komme seg avgrde!

God morgen! For en herlig dag, vkner opp til sol og varme! Er jo helt fantastisk, ingenting er bedre enn det. N har jeg tenkt og spise meg en god frokost, ogs ta Og pakke tingene og reise p str...

Ingen shopping til meg.

For en herlig dag, har vrt med Silje i sentrum og vrt p cafe ogs vrt og sett litt rundt p dei forskjellige butikkene. Var bra utslitt etter og ha gtt rundt og trakka rundt i gata. Jeg handle...

God morgen alle fine !

God morgen.Nettopp sttt opp, eller vell og merke har jeg faktisk ikke kommet meg utav senga enn, jeg er skikkelig trtt og slapp i dag, siden jeg har sove skikkelig drlig i natt. Jeg har vknet ...

Dagen fra stranda!

Har ftt gjort litt av hvert i dag, var til Flor en kjapp tur i dag, ogs fikk jeg en telefon fra helsestasjonen om at Simon sku vere der klokka 13, men dei hadde glemt og sende timen til meg, s ...

Denne dagen er virkelig spesiell!

Noe som er veldig merkelig med denne dagen her er at akkurat like langt var jeg med tvillingene, og dei kom 31+1. Blir veldig merkelig og g over denne dagen her med ho i magen. Noe jeg syns er kje...

Gravidoppdatering uke 31+0

♡ Hvor langt er jeg p vei:N er jeg i svangerskapsuke 18, jeg har gtt gravid i 31 uker + 0 dag. 76,7 av graviditeten er over, og jeg har allerede gtt gravid i 217 dager, og har 66 dager ig...

Det var jaggu p tide !

Endelig er det fredag, og det betyr helg, men vet dere hva det beste av alt er ? Mannen kommer hjem i dag! Jeg ska snart sette meg i bilen for og hente han p flyplassen, det ska bli helt magisk og...

Endelig kom den !

Endelig har jeg ftt det jeg har nsket meg lenge, eller ikke s lenge, men en stund, nemlig en ny telefon. Jeg var s lei av min siden den levde sitt eget liv. S n er jeg kjempe fornyd med og h...

Pakke i posten !

For en fantastisk dag, begynte med at jeg bare lg i senga og slappet av, siden jeg har hatt en drlig nattesvn som vanlig. S snakket jeg med mamma, s fant vi ut at vi tok oss en tur p cafe sam...

Gravidoppdatering uke 30.

♡ Hvor langt er jeg p vei:N er jeg i svangerskapsuke 31, jeg har gtt gravid i 30 uker + 0 dag. 74,2% av graviditeten er over, og jeg har allerede gtt gravid i 210 dager, og har 73 dager i...

Nye innkjp av klr og henta pakker!

Vrt en tur til Frde og handlet med mamma og mormor. Fant masse fint. Har ogs ftt vrt og hentet babypakker p apoteket og Rema 1000.Fra apoteket var det baby trre engangs servietter, blenda pa...

S nusselig og lite.

God morgen :) N har jeg ikke sove noe srlig godt i natt, vknet flere ganger fordi det var sykt varmt + at ho lille holder meg vken med sparkene <3 n er jeg sttt opp, s kom mormor og mamma...

Nr du fler deg litt ensom!

Fy sren for en kjedelig dag. Jeg har egentlig ikke gjort p noe som helst. Jeg har vrt en tur p kaf med mamma og lillesstra mi i dag tidelig, ogs reiste jeg hjem i gjen og ikke gjorde p noe....

Kjpte meg rett og slett ny!

God morgen :)Etter en god stund s har jeg funnet ut at det var Ptide med en ny telefon. S i gr kveld bestilte jeg meg en helt ny telefon. Det ble en iPhone 7 med 128 g :) s gleder meg til og f...

Dere vokser s alt for fort !

I gr hadde jeg en hektisk dag. Begynte med at jeg sov skikkelig godt p morningen og hadde lite lyst og st opp, jeg var skikkelig trtt. Men opp mtte jeg. Jeg skulle jo p jobb, og mamma ventet ...

10 ting jeg liker om sommeren!

10 ting jeg liker med sommer.1. Jeg elsker varmen, men det er jo ikke akkurat noe og skryte av her p Vestlandet m jeg si. Vi er jo heldig om vi fr noen uker med sol og varme. 2. Jeg liker og rei...

Tror jeg gr i svne !

Wow ja Ka skal jeg si ? Jeg er trttere enn noen gang. St opp klokka halv seks er ikke helt min greie, men jeg m opp fr og kjre samboeren p flyplasse, s han kommer seg avgrde med flyet til B...

Jeg er ikke klar for det!

Off jeg kjenner jeg overhodet ikke er klar for det, og jeg er blitt s vandt med og ha han heime n, s og sende han i Nordsjen i mrra blir veldig rart.. og jeg m gjre alt selv med ett drlig b...

Se den store forskjellen!

Syns tiden bare renner avgrde, og magen bare vokse seg strre og strre for hver dag som gr ! Og det er s stor forskjell p magen fra jeg halvveis, og fra uke 22 til n:) N er jeg skikkelig uto...

Mitt vrste mareritt !!

Mitt vrste mareritt er og g til tannlegen, jeg liker det virkelig ikke. Men m man s m man :) s n er vi p vei ut drene her, for at jeg skal vere hos tannlegen klokka 12. Simon og Kent Mariu...

Fra jordmor til lege.

For en fin dag, men samtidig masse og gjre. Var selv p jordmorkontroll i dag, noe som gikk kjempe fint! S nr jeg kom hjem i gjen ringte mamma meg for og fortelle at Joakim hadde blitt mye vrre...

Den perfekte kropp etter graviditet!

Hvordan er kroppen din etter du gikk gravid og hvordan trekker den seg tilbake igjen etterp ? Kommer strekkmerkene til og forsvinne? Osv.. Jeg kjenner jeg blir s oppgitt over hvor mye press det e...

Gravidoppdatering uke 29

♡ Hvor langt er jeg p vei:N er jeg i svangerskapsuke 30, jeg har gtt gravid i 29 uker 0 dag. 71,7% av graviditeten er over, og jeg har allerede gtt gravid i 203 dager, og har 80 dager igj...

Vekker gode minner!

Dere vet nr dere har masse gode minner fra nr du er liten, den flelsen fikk jeg tilbake nr jeg fikk lasta ned spiller crash bandicoot i dag. Det er s kjekt. N har vi nettopp begynt og spille ...

Overraskelse til guttene !

Overraskelse for guttene i dag, i dag har vi vrt og kjpt det guttene har nska seg lenge. Nemlig sykkel. S vi kjpte sykkel til bursdagen deres som dei fikk i dag , snn at dei kunne sykle mens ...

Vi fikk tak i VIP billetter.

Vi er s heldige at vi i r bestemte oss for og bestille billetter tidligst mulig, s vi var kjappe ute til og f tak i dei. Og det gjorde vi. S n har vi billetter til palmesus 2018, og da er det...

Tiden bare flyr avgrde!

God morgen :)Jeg har forsatt ikke kommet meg opp av senga, kjenne jeg er skikkelig lat. I dag har jeg ikke snne store planer i grunn, ser det er skikkelig fint vr. Tenkte og kanskje ta meg en t...

Den nye 2 manns boligen vi skal f!

h som jeg gleda meg til at 2 manns boligen er ferdig. Jeg har s lyst at det skal bli ferdig p en to tre,men snn funker jo det ikke, men jeg skal ikke klage, fordi hittil har det godt veldig fo...

Innkjp i dag!

Har jo vrt og handlet en del i dag, er s kjekt nr Joakim og Simon er med og velger ut klrne sine selv, og sier hva dei liker og ikke. S i dag har det vrt mest innkjp til dei.Det er s mye fi...

Heller falskt en ekte!

N har vi vrt en tur i Flor p Cubus, og ftt handlet inn litt forskjellige t-shorter, fin skjorte, fin jakke og caps til guttene. Simon har kosa seg p cafe og spist god mat og is. Joakim vil ik...

Topplisten nr jeg vknet i dag.

Vknet i dag og har havnet p topplisten. Wow jeg er evig takknemlig for alle leserene jeg har. Det er virkelig kjekt og blogge nr jeg vet at det er mangen som leser.Forresten s ble vi ferdig med...

Sndagen kunne ikke blitt bedre!

Ingen sndag blir bedre enn nr Flor vinner kampen sin. N kan dei faktisk ta ferie med god samvitighet og nyte det! Jeg er meget stolt av dei i hvertfall! N her i kveld har vi ftt ungene i seng...

Endelig kom dei heim!

Wow helt glemt bloggingen dei siste dagene, har vrt en del og gjort p. Vi har nettopp ftt tilbake guttene som har vrt p ferie i 3 uke hos pappaen sin, var kjempe kjekt og se dei igjen. Rett et...
mammaveronica90

26, Frde

Mamma til Joakim og Simon. Samboer med Kent Marius. Venter en liten jente i september! <3